SER-3 -suojaputki on korkean suorituskyvyn polyolefiinapohjainen seos, joka soveltuu yleiskäyttöön ja tarjoaa hyvän kestävyyden tavallisille nesteille ja liuottimille. Tämä suojaputki sopii laajaan käyttövalikoimaan ja sitä voidaan käyttää eristämiseen, kaapelointiin, mekaaniseen suojaamiseen tai tunnistamiseen useimmissa teollisissa tai sotilaallisissa sovelluksissa.
Sen korkean kutistumiskertoimen (3:1) ansiosta se voi kattaa laajan halkaisijavalikoiman rajoitetuilla kokoilla. Sallitun lämpöshokin lämpötila on +300°C.
Kutistumiskerroin: 3:1
Käyttölämpötila: -55°C - 135°C
Kutistumislämpötila: > 90°C
Standardit: ROHS, UL224, CSA
Itsesammuttava: Kyllä (paitsi läpinäkyvä)
Tyyppi: SER-3
Lisäaineiden, mausteiden ja mausteseosten sekoitus, joka on tarkoitettu lihatuotteiden valmistukseen, erityisesti lämpökäsitellyn lihan tuotteen, jota kutsutaan "Morcilla", valmistamiseen. Muoto: 5 kg:n pussi
Konsultointi voimassa olevien standardien mukaan
Konsultoimme mielellämme teitä voimassa olevien koneiden direktiivien mukaisesti. Kaikki korkealaatuiset AnVa-suojakaiteet erottuvat helposta asennuksesta ja muunneltavista versioista. Ja tämä on koneiden direktiivin 2006/42/EY mukaisesti. Kysy meiltä rohkeasti.
PCD:n osalta eri laatujen valikoima on kapeampi kuin PcBN:llä, mikä helpottaa valintaa huomattavasti. Laadut erottuvat pääasiassa mikrostruktuurinsa ja rakeisuuden koon mukaan. MAPAL tarjoaa tässä valikoiman laadukkaita vaihtoehtoja, jotka ovat osoittautuneet tehokkaiksi ja tarkkuutta vaativiksi leikkuuterille.
Pitkille lastuille tarkoitetuissa materiaaleissa, kuten alhaisen piipitoisuuden alumiiniseoksissa, MAPAL tarjoaa lastunmurtajalla varustettuja leikkuuterä. Kaksi vaihtoehtoa on saatavilla vakiomallina, ja molemmat tarjoavat erityisesti kehitetyn rakenteen hallitulle lastunmurtamiselle, viimeistelykoneistukseen ja syvälle leikkaamiseen. Lastut puristuvat ja murtuvat ilman, että ne tarttuvat kappaleen rakenteeseen tai muodostavat lisäreunaa.
SAE J1939 -standardi (Sarjavalvonta ja viestintä raskaan kaluston ajoneuvoverkko) on alun perin suunniteltu SAE Internationalin toimesta käytettäväksi raskaan kaluston ajoneuvoissa. Tällä hetkellä protokollaa käytetään laajalti myös maatalouskoneissa, rautatieajoneuvoissa ja merialuksissa sekä laajassa valikoimassa dieselkäyttöisiä koneita.
J1939-koulutuksen kohderyhmä
J1939-intensiivisen työpajan kohderyhmänä ovat kehitysinsinöörit, jotka etsivät nopeaa aloitusta viestintäprofiilin käsittelyyn tai haluavat saada käsityksen J1939-protokollapinoista. Lisäksi suuntaamme päätöksentekijöille ja tuotejohtajille, jotta he voivat arvioida J1939-protokollapinon soveltuvuutta heidän sovelluksiinsa.
Täyttämätön työ- ja kuljetustuubi I ihmisten ulosteiden tutkimiseen loisten varalta. Käyttäjän tulee itse täyttää tuubi I Biosepar-kuljetus- ja työmediolla.
AFR-URBAN
LD x CD x L x e: R100 x 30 x 13 x 1,5, R100 x 30 x 13 x 2
TERÄS kg/m²: 10,4, 13,4
ALUMIINI kg/m²: 3,55, 4,7
Maksimi paneelikoot mm: LD1000/1250/1500, CD > 3000
Ilmeinen paksuus (sisäinen) mm: 13
Etupinta % Maks. tyhjö: noin 17
Työtilan suunnitteluun ja järjestelyyn vastaamme teknisillä ja käytännöllisillä ratkaisuilla, jotka tähtäävät liikkuvuusalueiden (liikkuminen, virrat, ...) optimointiin, säilytykseen (mittatilaustyönä valmistettu kalustus) ja tekniikkaan (kaapelien kulku, näyttöjärjestelmät, ...). Kriittisten ympäristöjen rajoitusten ja tarpeiden ymmärtäminen, jotta niiden tehokkuus ja harmonia maksimoituisivat, edellyttää sopeutumista kaikkein erityisiin tarpeisiin.